Parkovacia karta je jednorázová a nevratná. Prípadný zostatok predplatených hodín po jednom použití karty prepadá. Platí do dátumu, ktorý je vyznačený na karte. Cestovná agentúra nenesie zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnym použitím karty. V prípade potvrdenej nefunkčnosti parkovacej karty správou parkoviska, vzniká zákazníkovi nárok len na vrátenie čiastky, ktorú cestovnej agentúre za parkovaciu kartu uhradil. Nevzniká mu tak nárok na žiadne ďalšie plnenie v súvislosti s nefunkčnosťou alebo nevyužitím parkovacej karty.
UPOZORNENIE: Letisko Viedeň si vyhradzuje (pri zníženej kapacite parkovacích miest v priestoroch na parkovanie, počas stavebných prác na letisku Viedeň) právo na prípadné presmerovanie vozidiel na iné parkovacie plochy. Zakúpenie parkovacej karty nie je garanciou voľného miesta na státie vo vybranom parkovacom sektore!
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 041/ 7632 130
fax č.: 041/ 7632 139
Ochrana osobných údajov v zmysle Zákona 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Vážení zákazníci,
informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.
Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke
http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk
Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.
V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na stahl@stahl.sk